1ª PART

de 10,00 a 14,00 h.

des dels sentits: Sentir, Interioritzar i Expressar...

Amb Goretti Pomé. Comunicadora,  Professora d'Art i de Religió a ESO i  Batxillerat. Artista Plàstica i Poeta.

Vivim depressa, necessitem aturar-nos per predisposar-nos als nous reptes que ens proposa la vida.

Esperar Jesús, és esperar una nova vida en nosaltres, una nova mirada, una nova manera de fer i sentir...

Esperar Jesús, és sentir en el més profund del cor allò que Ell vol de nosaltres.

Pregar és sobretot Escoltar. Escoltem el nostre interior? Escoltem la seva veu? Sentim el què vol que ara engendrem en la nostra vida?

Aprendre a sentir des del cos, des de la nostra mirada, des de la nostra capacitat d'escoltar, des de la nostra manera de relacionar-nos contactant amb les coses..., des de la nostra manera de percebre el perfum de cada situació..., des de la manera d'assaborir cada instant que se'ns presenta....

Sabem trobar Déu quan Ell ens ve a l'encontre? sentim que Jesús de Natzaret des de la seva unitat i petitesa, ens fa membre del seu cos que és la grandesa de CRIST? 

SI VOLS VIURE UN ADVENT DES DEL SENTITS,

ET CONVIDEM TANT SI ETS JOVE COM SI ETS GRAN, A COMPARTIR DES D'UN ESPERIT OBERT,

LA JORNADA DE RECÈS A LA COMUNITAT PASSATGE.

ESTAR ATENTS ALS SENTITS, ENS FA MÉS RECEPTIUS A VIURE PLENAMENT LA REALITAT. COMPARTIREM REFLEXIÓ, PREGÀRIA, INTERIORITAT EXPRESSIÓ.

 

Recés d'Advent

 

 

dissabte 2 de desembre

 

 

JORNADA DE RECÉS,

 

 

de 10,00h a 18,30h.

 

 

acabarem amb l'Eucaristia

 

del primer diumenge d'Advent

 

 

C/ Valencia 244, pis  4

 

A cargo de Neritza Pinillos

 

Arteterapeuta  (escritura-artes plásticas-performance)

 

Existen diferentes maneras de orar,

Jesús nos enseñó cómo hacerlo a través

del padrenuestro, y nos dejó esa noción

de filiación imprescindible para los

cristianos.

Santa  Teresa nos habla por su parte de oración vocal, mental, de quietud, pero lo más importante es de nuevo, la relación de amistad que se establece con aquel a quien va dirigida la oración. Estar  absolutamente presentes en la oración implica poner todos nuestros sentidos, deseos, emociones, sensaciones, en la acción de orar y a ese respecto, la palabra, la voz, y el movimiento son vehículos de expresión que enriquece la experiencia orante.

Proponemos un espacio seguro donde buscar a través del cuerpo en movimiento una conexión con Dios. En este tiempo de Adviento, que es por excelencia tiempo de espera y escucha. Es necesario detenerse para sintonizar con aquello que está por venir y que nos trae Esperanza.

Concebimos el cuerpo como lugar de encuentro con el aliento de vida, lugar de nacimiento y redención. Y entendemos la oración como experiencia amorosa.

El movimiento del cuerpo será instrumento de! expresión del lenguaje de Dios  y lugar de revelación. Puede darse de manera grupal y sincronizar ritmos y energías pero también, de forma individual como práctica de intimidad con quien sabemos nos ama y nos escucha.

Mover el cuerpo con actitud de respeto, reverencia y escucha , es una manera de abrir el corazón al amor, ese amor que se hace carne! y  habita entre nosotros. La experiencia poética y el asombro del encuentro con esa fuerza vital que nos anima nos permite celebrar en  compañía. La invitación es a encontrar ese movimiento espontaneo, honesto y humilde que nos brinde una experiencia renovadora de oración a través del uso de un nuevo lenguaje.

No es necesario ningún conocimiento previo, ni habilidad especial, sólo estar dispuestos, abiertos, con ganas de establecer conexiones consigo mismo, con los otros y con Dios.

 


 

 

 

 

 

 

 

_________

 

Celebració del

 

 

temps d'Advent

 

del 2 al 24 de desembre

 

 quatre setmanes de camí

 

de preparació al Nadal .

 

 

 

 

Festa  S. Pedro Poveda

 

divendres 1 de desembre

 

celebrar amb la Institució Teresiana

Barcelona, el  naixament

de  St. Pedro Poveda

 

 

informació 

 

 

_____________

 


  

 

 

contacte:    gestiocentrepassatge@gmail.com

 

 

  TF. 676 09 19 64

  

___________